Имунна система


Все по-голяма част от хората, живеещи в съвременния свят, страдат от проблеми със своето здраве. Тук не говорим за затлъстяване, холестерол, инфаркти или инсулти.

В днешното четиво ще поговорим за проблемите с цялостното ни, централното ни, генерално здраве – нещо, което е все по-голям проблем, но същевременно нещо, на което се набляга все по-малко.

Важно е човек да знае как да се пази, как да предизвиква здравето към себе си и най-важното – как да тренира, за да постигне мечтана фигура, но да не се изгуби по пътя, рискувайки здравето си. Мислите ли, че проблемите с хранителния режим влияят на оформянето на тялото?

Ако отговаряте с „Да!“, то сте почти прави. Всъщност, освен на фигурата ви, храненето влияе и на имунната ви система.

Храната се явява основното, а и навярно единственото напълно естествено лекарство, с което да излекувате организма си от проблемите, които носи в себе си. Правилното и балансирано хранене ще ви позволи да имате много повече енергия, да ставате по-рано, да заспивате по-лесно, както и да се развивате физически с по-малко усилия.

Това, което ви трябва е просто да приемате правилните продукти, приготвени по начин, който да не ги променя по състав (без пържене и без печене с много мазнина). Важно е да се трудите за успеха си, но това минава и през храната и осигуряването на крепко здраве.

Какво е важно да приемаме за имунна система

Именно това искаме да обсъдим с вас днес и с написването на този текст ние ще ви дадем всички необходими за вас знания, за да може още от днес да направите промените, които ще подобрят състоянието на вашата имунна система.

Първото нещо, от което се нуждаете, за да постигнете стабилно здраве е кросовете сутрин. Да, тук противно на всеки онлайн магазин за хранителни добавки, ние от Workout.bg все пак не пропускаме да ви съветваме да се движите активно.

Сутрешният крос на гладно е нещото, което ще ви направи изключително продуктивни през целия ден. Не се старайте да избягате целия град, защото вместо до ползи, това ще ви докара до някоя контузия, но не и до подобряване на състоянието на вашата имунна система.

Достатъчни са 30-минутни потичвания рано сутрин на празен стомах, за да можете да сигнализирате на организма си, че денят е започнал. Това е адски важно и имайте предвид, че по този начин ще го вкарате в стресов режим.

Няма по никакъв начин да си докарате проблеми ако по-често стресирате тялото си. Дори напротив – това ще ви направи готови за деня, а след душа, който си вземете след кроса, вие ще почувствате истинската доза енергия, която тялото ви ще има.

След кроса е важно да закусите добре. Тук не става дума за обилна въглехидратна храна – достатъчно е да разбъркате един протеинов шейк и да хапнете банан с фъстъчено масло. Ето така имунната ви система ще бъде здрава.

Не забравяйте да приемате достатъчно количества вода дневно. Това не се прави само в процес на покачване на мускулна маса, а за цялото ви тяло ще е добре ако по-често го свиквате, че ще пиете доста вода.

Не правете резки промени в количеството, но до 2-2,5 л. в нормално натоварен ден е напълно достатъчно. Плодовете и зеленчуците също са добър източник на антиоксиданти и витамини.

Хапвайте ябълки, круши, грозде – все сладко-кисели плодове, които ще допринесат за това тялото ви да се чувства добре.

Workout.bg – само това, което ви е необходимо

В нашия онлайн магазин за хранителни добавки и спортни стоки, ние сме подбрали само най-доброто, за да може нашите потребители да са най-доволните и здрави хора. Не обичаме да прекаляваме с хвалбите по наш адрес и заради това ще ви оставим вие сами да се убедите във възможностите ни да предлагаме качество.

Не правете грешката да оставяте развитието на организма ви на случайността – хванете контрола с помощта на Workout.bg. Очакваме ви!

4.55 / 192