Yandex
МЕНЮ
Кошница

Глицин

44.80 лв. 56.00 лв.
Купи
40.00 лв.
Купи
66.00 лв.
Купи
13.56 лв. 16.95 лв.
Купи
Показва 1 до 4 от 4 (1 страници)

Глицин е от групата на неесенциалните аминокиселини, но това не пречи да е включен в много важни процеси в клетките на човешкия организъм. Той има ролята на невротрансмитер и освен това е важен компонент за производството на ключови компоненти в тялото като глутатион, креатин и колаген. Тялото ни синтезира самостоятелно аминокиселината, но с нарастването на възрастта неговото количество намалява.

Търсиш качествена хранителна добавка с глицин на прах, която може да попълни нивата му в тялото ти по безвреден начин? Ако не можеш да си набавиш достатъчно от компонента чрез хранене, Workout.bg е готов да ти предложи няколко добри варианта.

Какви естествени ползи носи глицинът

Както вече загатнахме, съставката има своята главна роля в много процеси в човешкия организъм. Ето и накратко най-желаните от тях, които я превърнаха в популярна добавка през последните години.

Той помага за регулиране на нервните импулси в централната нервна система, която засяга гръбначния и главния мозък. Има изследвания, които разкриват впечатляващ ефект на съставката върху качеството на съня.

Според тях и други популярни глицин мнения приемът му може да накара човек да заспи по-бързо и има връзка с намаляване на умората и сънливостта през деня, когато времето за сън е далеч. Данните показват и повишаване нивата на серотонина и редуциране на симптомите на безсъние.

Освен това той се свързва с токсините, за да може тялото да се изчисти от тях. Тъй като е необходим за синтеза на глутатион, неговите адекватни нива могат да помогнат в борбата със заболявания, свързани с възрастта и увреждания от свободни радикали.

Глутатионът е антиоксидант, намиращ се във всяка клетка на тялото. Има много важни роли, включително регенерация на витамините E и C и поддържане на имунната система. Приемът на глицин може да повиши нивото на клетъчния глутатион.

Не са малко изследванията, които обръщат внимание на потенциалните ползи и вреди от глицин. Обикновено се счита за безопасен, но преди употреба на високи дози, е важно да се консултирате със специалист. Във високи количества глицин странични ефекти може да бъдат задействани като данните са най-вече за стомашно-чревни симптоми като гадене, повръщане, коремна болка и диария.

Висококачествени хранителни добавки с глицин на примамлива цена

Доброто здраве и отличната форма не трябва да бъдат въпрос на пари. Затова в Workout.bg се стараем да осигурим възможно най-оптимална цена на всяка една хранителна добавка, която предлагаме, предвид високото качество, към което се стремим и достъпността, на която не искаме да изневеряваме.

Що се отнася до добавките с глицин цената също е основен фактор, върху който наблягаме при избора на артикули за нашия асортимент, за да ви осигурим най-доброто съотношение.

Глицинът е аминокиселина, градивен елемент на протеините. Не се счита за незаменима аминокиселина, тъй като тялото може да я произвежда самостоятелно. Ние консумираме глицин и чрез храната. Източници са богати на протеини храни, включително месо, риба, яйца, млечни продукти, и бобови растения.

Тялото използва глицин за производството на протеини. Глицинът също участва в предаването на химични сигнали в мозъка и затова често се приема за подобряване на паметта. Някои изследователи смятат, че глицинът може да има роля в превенцията на рака, тъй като изглежда, че пречи на кръвоснабдяването, необходимо на някои тумори.

Глицинът подпомага оздравителните процеси в тялото, подобрява метаболизма, поддържа мозъкът ни здрав и допринася за по-качествен сън. Глицинът има способността както да стимулира мозъчната и нервната дейност, така и да успокоява.

Серотонинът има сложна връзка със съня. Той е необходим за производството на хормона на съня мелатонин. При хора, които имат затруднения със съня или нарушения като безсъние и сънна апнея, повишаването на нивата на серотонин може да помогне за по-дълбок, по-спокоен и освежаващ сън. Изследванията показват, че приемът глицин повишава серотонина, намалява симптомите на безсъние и подобрява качеството на съня.

Глицинът рядко причинява странични ефекти. При някои хора може да предизвика стомашни проблеми, повръщане, гадене и сънливост.

4.50 / 179