МЕНЮ
Количка

Триптофан

Показва 1 до 2 от 2 (1 страници)

Днес основният фокус ще бъде хвърлен върху съня и то по-скоро нощния сън. Според всяко изследване, проведено по темата, ползите от нощния сън не могат да бъдат извлечени от нито един друг вид сън.

Ако мислите, че щом снощи не сте успели да мигнете, а днес ще си наваксате – не, това няма как да се случи поради една проста причина. Биологичният цикъл на тялото ни е програмирал всяка една наша клетка, че правилното време, когато трябва да се спи, е именно вечерта.

Тогава тялото ни синтезира вещества, които подхранват и въвеждат тялото ни в анаболни режими (трупаме мускулна маса при правилно хранене, спорт и сън). В такива моменти трябва да се стремим да спим дълбоко и да не пропускаме най-благоприятния анаболен прозорец.

Ако не можете да заспивате лесно и ви липсва сериозност при сън, то тогава има вещества в онлайн магазина на Workout.bg, които могат съвсем сериозно да ви помогнат в тази посока.

Защо ни е да приемаме триптофан

Днес ще се запознаете с триптофан (L-триптофан). Това е вещество, което кара тялото ни да извлича максимално много ползи за своето укрепване и ни прави много по-бодри на сутринта, когато идва ред да се събудим и да отмятаме задачи през деня.

В момента на събуждане не чувствате слабост или пък желание за още сън. След събуждане липсват и честите смени на настроения.

С едно изречение – ако искате понятията „събуждане“ и „ставане“ да означават едно и също, то L-триптофан е вашето вещество.

Workout.bg – познаваме нещата, които ви трябват

Когато човек иска да постигне най-доброто, на което е способен, тогава той се нуждае от възможно по-, активна почивка. Няма право на каквито и да е било компромиси със съня, когато стане въпрос за почивка, така че този въпрос с нощния сън трябва да бъде сериозно преразгледан, когато дойде ред за възстановяване.

Не се притеснявайте ако досега не сте можели да заспивате лесно, не сте постигали продължителен сън или най-лошото – не сте мигвали, когато навън падне нощта. След като вече знаете как да постигнете най-висококачествен сън, както и как да извлечете максимално много ползи за здравето си от този период, нещата гарантирано ще се променят към добро.

Е, когато стане дума за нашите потребители, то тогава нещата приемат абсолютна сериозност. Ние не правим компромиси нито с качеството, нито с цената, която обявяваме на същите онези качествени продукти.

Единственото, което се изисква от вас, е да сте максимално настроени в посока да ни се доверите. Повярвайте ни, нашите и вашите възгледи съвпадат идеално, така че не бива да се притеснявате от това, което предстои занапред в отношенията между търговец и клиент.

Това, което можем да ви посъветваме, е да се потопите изцяло в това, което изповядваме ние като политика на държание към клиентите си. Не смейте да си мислите, че сме поредните на пазара за хранителни добавки, които ще се опитат да вземат от вас всяка нотка доверие и да я превърнат в наивност.

Не е слабост да се довериш – слабост е да не могат да оправдаят доверието ти. Е, заповядайте в нашите онлайн магазини, в които ще намерите всичко онова, от което имате нужда.

Триптофанът е аминокиселина, градивен елемент на протеините. Той не може да се произвежда от тялото и трябва да се набавя с храна. Важен е за развитието и функционирането на много органи в тялото.

Триптофанът се използва при безсъние, сънна апнея, депресия, тревожност, предменструален синдром и за подобряване на спортните постижения.

Дозата, която трябва да приемате зависи от няколко фактора. Тя се определя в зависимост от вашето здравословно състояние и възраст. Винаги следвайте указанията на етикета на продукта и се консултирайте с лекар преди да използвате добавките.

Има изследвания, които показват, че увеличаването на триптофана в кръвта, увеличава серотонина и мелатонина. Мелатонинът влияе върху съня и подобрява качеството му. Триптофанът също намалява симптомите на тревожност и депресия, което също подобрява съня.

Храните, които са богати на триптофан имат високо съдържание на протеини. Те са пиле, яйца, сирене, риба, фъстъци, тиква, сусам, мляко, соя и шоколад. За да усвоявате триптофанът, трябва да приемате и достатъчно желязо, витамин В6 и витамин В2.

4.47 / 228