МЕНЮ
Количка

Бета-аланин

Показва 1 до 6 от 6 (1 страници)

Все по-големи проблеми изпитват хората в търсенето си на методи, по които да увеличат издръжливостта си, да направят по-добро възстановяване, по-качествен сън и като цяло по-висок показател на всичко, свързано с почивката. Ежедневието ни е пълно с неприятни фактори, които правят живота ни доста голямо изпитание.

Тези изпитания са наш тест, на който е добре да изкараме колкото се може по-добра оценка, за да можем да сме сигурни, че сме готови за следващото ниво, за следващия урок и т.н. Дотук, обаче с училищните термини, защото ние сме готови да ви потопим в истинския живот, в който ще ви е нужно веществото, с което ще ви запознаем днес.

Настоящото четиво е посветено на онези от вас, които търсят покоя в ежедневието си. Супер-антиоксидантът ще ви предложи нещо, което много малко други могат да направят със здравето ви.

Мозъкът ви се нуждае от почивка – това е нещо, за което малко хора се сещат по простата причина, че мозъкът не се задъхва и не показва, че се е изморил. Симптомите, обаче, с които този важен орган си показва, че има нужда от почивка, са много по-сериозни, отколкото онези, които ще ви покаже мускулатурата ви.

Именно заради това е добре да се погрижите адекватно за органа, който ви осигурява човешкото у вас. Ако се интересувате и от начини, по които да успявате да минимизирате стареенето, то главният герой в днешния текст, ще ви направи победители в битката с времето.

Какво му е специалното на бета-аланина

Сила, издръжливост и работоспособност – нещата, които могат преспокойно да ви бъдат обещани при наличието на увеличен бета-аланин в диетата ви. Няма начин с употребата на аминокиселини, примесено с тренировки, да не се увеличи и мускулната ви маса, макар и това да е косвено.

Учените са доста привързани към това вещество, защото то е едно от най-мощните антиоксидантни форми на хранителна добавка, виждани някога. Ето защо при хора, предразположени към поява на ракови образувания в организма, се препоръчва засилен прием на бета-аланин.

Едно от най-интересните и желани ефекти на това вещество е неговият принос при увеличението на анаеробния праг. Какво означава анаеробен праг?

Това е възможността ви да тренирате по-сериозно и да не чувствате умора от това, че го правите, да изпълнявате пълна амплитуда на упражненията с допълнителни тежести, но това да не се отразява толкова изморително на мускула.

Не се притеснявайте ако ефектът не дойде веднага, все пак това не е силна хранителна добавка, която има само едно единствено влияние – това е комплексен антиоксидант, който косвено променя нещата в организма и ефектите му отнемат време, но пък заради това са много благоприятни.

Workout.bg – ние сме вашето решение

Колкото и да не го осъзнавате, вие сте сериозна жертва на интернет пространството и в по-голяма степен на онлайн магазините, които се стремят към колкото се може по-голяма печалба. Вие, като потребител, който търси качеството, със сигурност няма да го намерите в така мислещи търговци.

Тяхната основна цел е да спечелят доверието ви за кратко, а след това да вземат и парите ви. Не е приятно, когато го осъзнаеш.

Хубаво е, обаче да имаш алтернатива на такъв тип магазини. Ето защо сме и ние от Workout.bg – вашето спасение.

Бета-аланинът е аминокиселина, която подобрява мускулната издръжливост. Освен това той има антиоксидантни свойства и подобрява имунитета. Бета-аланинът спомага за производството на карнозин. По-високите нива на карнозин позволяват на мускулите да работят по-дълго, без да се изморявате.

Приемайте добавките, според инструкциите на производителя. Стандартната доза е между 2 и 5 грама дневно. При някои хора, приемът на големи дози може да доведе до изтръпване, което не е опасен страничен ефект. То може да бъде избегнато ако приемате по-малки дози, няколко пъти на ден.

Месото, птиците и рибата съдържат бета-аланин. Затова и при вегетарианците често има по-ниски нива на мускулен карнозин. Освен това той намалява естествено и с възрастта и добавките са препоръчителни както тези, които избягват месото, така и за по-възрастни хора.

Бета аланинът подобрява тренировките на спортистите, които се занимават с високоинтензивни упражнения и подобрява тяхната издръжливост. Той намалява умората и помага за увеличаване на мускулната маса. Бета-аланинът е от полза и за намаляване на тревожността и безпокойството.

И двете аминокиселини имат една и съща молекулна формула. Разликата между тях е, че бета-аланинът увеличава мускулния и мозъчния карнозин, докато l-аланинът повишава кръвната захар.

4.52 / 209