МЕНЮ
Количка

Пудовки

Няма добавени продукти в тази категория.

При спортове, които не изискват кой знае какво движение, освен просто отпускане и съкращаване на отделни, конкретни мускулни групи, вие се нуждаете от правилната тежест, която да действа като противопоставящ се фактор на движението. Същата степен на противопоставяне ще бъде и равна силата, която ще се наложи да вложите, за да издърпате или избутате въпросния уред.

Хубаво е тежестите на уредите, с които работите да съответстват изцяло на силата, която имате. Всяко прекаляване или пък прекалено закъснение с повишаването на килограмите, ще бъде пагубно за спортната ви форма.

В единия вариант ще бъдете сериозно контузени, а в другия страшно бързо ще се окажете в позицията на активно трениращ, който губи значителна част от мускулната си маса. Не е нужно да споменаваме, че от това ще губите и сериозна част от мотивацията си и всички останали фактори, които иначе биха ви помогнали в случаи на тежки тренировки.

Идва миг, в който човек трябва да се научи да влага сериозно количество от своята енергия в правилната посока тогава, когато е най-трудно да се продължи напред. Дори и посоката да е трудна, теренът да е под наклон и всички около вас да не смятат, че можете да се справите – вие сте вложили силата и енергията си, а това е рецепта за сигурен успех.

Другата стъпка, която ви е необходима, е да се научите на се доверявате наистина на онези, чието желание е единствено да ви помогнат в трудната ситуация. Всичко останало е само загуба на време.

Workout.bg може да бъде вашият отзивчив партньор, който винаги ви снабдява с всичко, което ви е необходимо по пътя ви на постигане на целите ви!

Какви пудовки предлагаме

Това, което човек едва ли знае, е разликата между гири, дъмбели и пудовки. Гирите и дъмбелите са със сходна форма, но при гирите наблюдаваме перманентна тежест, а при дъмбелите можем да променяме тежестта в зависимост от нашите желания.

Ако имате притеснения за някои модели пудовки, добре е те веднага да изчезнат. Разбира се, няма смисъл да се безпокоите ако усвоите техниката на тяхното вдигане.

Имайте предвид, че е много по-добро и устойчиво научаването ако започнете с по-малки килограми на този уред, за да можете по-бавно и сигурно да изпълнявате пълната амплитуда на движението. Не се притеснявайте, че вдигате малко килограми – това е в името на повече повторения и по-бързо привикване към новото.

След като имате повече увереност, вече можете да пристъпите и към по-внушителни цифри преди мерната единица. Нататък вече ви е ясно – идва и оформянето на мускулната маса, на редуцирането на килограмите и всичко най-добро, което всеки иска.

Workout.bg – знаем какво ви е необходимо

Пазарът на спортни хранителни добавки и аксесоари е доста широк в България и това прави доста трудна задачата да се развие всяка една такава идея за физически или онлайн магазин. Ние като един от лидерите, знаем колко е важно вие да можете да разчитате на нас във всеки момент.

Трудностите са временни и минават доста лесно ако имате на кого да се доверите по пътя си към върха. Ние ви очакваме в моментите, в които ви е най-трудно, защото имаме точно онези рецепти, които ще ви изведат на първата линия – при успелите.

Точно там, където е вашето място – най-отпред. Очакваме ви!

Пудовките са чудесен начин за тренировка на цялото тяло и увеличават издръжливостта, баланса и силата. Те са универсален инструмент за тренировка и с тях се изгарят доста калории. Упражненията с пудовки са алтернатива на кардио тренировките и ви дават възможност за много по-разнообразни упражнения, в сравнение с повечето фитнес уреди.

Тренировките с гири и пудовки са много подходящи за хора, които имат проблеми със ставите. Когато тренирате с тях движенията са контролирани, което укрепва мускулите и подобрява гъвкавостта на ставите. Упражненията с гири и пудовки помагат за намаляване на ставните възпаления.

Пудовките са компактни и лесно преносими. Те осигуряват тренировка на цялото тяло, без да се налага да ходите до фитнес залата. Единственото нещо, което трябва да предвидите е да не нараните подовите настилки в дома си. Един от най-големите им плюсове е, че можете да ги носите със себе си, дори и когато пътувате и да тренирате с тях и в градината.

Има многобройни начини да тренирате с пудовки. Можете да правите махове, като ги държите с две ръце, да правите лицеви опори, да ги повдигате над главата или да клякате с тях. Препоръчваме ви да се консултирате с треньор, който да ви покаже различни упражнения и техники, за да ги използвате ефективно и правилно.

Тренировките с пудовки не се препоръчват за начинаещите във фитнеса. Лесно може да се нараните, ако не изпълнявате упражненията с правилната техника. За правилното изпълнение на упражненията трябва да имате добър баланс. Ако използвате пудовките за статични упражнения като клекове например, няма проблем на какво ниво сте, но отново ви съветваме да се обърнете към инструктор.

4.56 / 183